.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودداری از تجمع در مراکز واکسیناسیون
گروه‌های سنی مجاز به دریافت واکسن قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه گروه‌های سنی مجاز برای ثبت نام دریافت واکسن فقط باید به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند، گفت: افرادی که نام نویسی کرده اند فقط بعد از دریافت پیامک به مراکزی که اعلام شده است مراجعه کنند.

او افزود: متأسفانه بیشتر مراجعه کنندگان پیش از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند که این امر سبب بروز تجمعات و امکان ابتلا به کرونا می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: افرادی که با فضای مجازی آشنا نیستند یا امکان مراجعه به سایت سلامت را ندارند به مراکز بهداشتی شهر یا روستای محل سکونت خود مراجعه کنند.

دکتر جوانیان گفت: کسانی که سوالی در خصوص چگونگی دریافت واکسن دارند نیز نیاز به مراجعه حضور ندارند و می‌توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۳۶۱۰۴۵ و ۳۲۳۳۲۸۷۶ و همچنین ۳۵۰۲-۰۱۱ بپرسند.

او افزود: علاوه برتمامی مراکز بهداشت روستایی و شهری، دو مرکز در مصلای جمعه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل و یک مرکز خودرویی درپارک پردیس واقع درجاده قدیم آمل به بابل برای واکسیناسیون افراد فعال شده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.